عملکرد کلیه 38٪ در بیماری مزمن کلیه چگونه آن را بهبود بخشد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

عملکرد کلیه 38٪ در بیماری مزمن کلیه چگونه آن را بهبود بخشد

عملکرد کلیه 38٪ در بیماری مزمن کلیه چگونه آن را بهبود بخشد؟ شما می دانید پس از آسیب دیده کلیه، عملکرد کلیه با آن کاهش خواهد یافت. بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه، شما نیاز به تعمیر کلیه ها آسیب برساند.
آیا ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه 38٪ در بیماری های کلیوی؟
در واقع، عملکرد کلیه است آسان به بهبود نیست، زیرا این بافت کلیه نکروز نمی توان ترمیم در همه، به طوری که راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه است برای تعمیر آن بافت کلیه آسیب دیده به موقع.
در درمانگاه، اگر عملکرد کلیه فقط سمت چپ 38٪ این بدان معناست که بیماری کلیوی در حال حاضر سقوط به مرحله 3 و نزدیک به مرحله 4. کلیه در این مرحله در حد متوسط ​​آسیب دیده، بنابراین بیماران نیز فرصتی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود دارند عملکرد کلیه.
چگونه به منظور بهبود عملکرد پایین کلیه؟
همانطور که در بالا راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه ذکر است برای تعمیر آن بافت کلیه آسیب دیده به موقع، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما نیاز به پیدا کردن بعضی درمان های است که می تواند به شما کمک کند رسیدن به این هدف.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی و تکنولوژی مدرن بالا، آن را انجام دهد می تواند به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از تخریب بیشتر کمک بیمار عملکرد کلیه را بهبود بخشد. با کمک از این درمان، عملکرد کلیه 38٪ می تواند به تدریج بهبود یافته است، و تمام کسانی که علائم ناشی از آن با آن ناپدید خواهد شد.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا چت با دکتر ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: